Odwiedziło Blogg

poniedziałek, 5 stycznia 2015

PoSt WsPoMnIeNiOwO UrOdZiNoWy - Urodziny Dziecka Najważniejszym Świętem w Roku !




....Może to trochę dziwne ,nie wiem czy Wy też tak macie - ale dla mnie w całym roku nie ma ważniejszego  święta niż urodziny moich Dzieci :) nie ma bata żeby w którymś roku nie były obchodzone i myślę, że póki będę miała siłę to nawet jako staruszka będę stała i dziobałą tort dla swoich dorosłych już Dzieci :D Nie wyobrażam sobie, że mogłabym nie świętować trzech najważniejszych dni w moim życiu - 8.11, 16.11 i 25.10 - to moje osobiste wielkie święta każdego roku . 
Z racji tego, że Ich urodziny zbiegły się praktycznie w jednym czasie imprezują wspólnie - każde ze swoim wymarzonym tortem - same mi mówią co ma być na tortach - a kiedy impreza wypada po urodzinach to zawsze w dniu urodzin dostają "torty prowizoryczne/zastępcze" ;) ale są bardzo skromne coby mama się nie przepracowałą :P 
Wzięło mnie trochę na wspominki - po zdjęciach urodzinowych z każdego roku widać jak Dzieciaki rosną i się zmieniają - poważnieją - co trochę mnie smuci , bo rosną zdecydowanie za szybko :( ale niech rosną - najważniejsze żeby zawsze były szczęśliwe i zdrowe - a kiedy w ten specjalny dla Nich i dla nas dzień widzą płonącą na torcie świeczkę urodzinową uśmiechają się tak szczerze i z wdzięcznością ...że aż czuję w sobie takie ciepło jakby ta świeczka paliła mi się w sercu a oczy mi od tego ciepła parują szczęściem :P  :))
Mam jeszcze taką ciekawostkę - niedawno skojarzyłam - termin porodu Mai miałam na 16.11.2008 ale urodziła się 8.11 - roczek miała wyprawiany ze względu na moją pracę 16.11.2009 i miała tort z Kubusiem Puchatkiem - Kubuś zaś miał urodzić się 8.11.2010 a urodził się 16.11.2010 - chyba byli sobie od początku  przeznaczeni jako rodzeństwo ;) dlatego są ze sobą tak bardzo związani :P tzn z Alusią też ale Kuba i Maja zawsze dogadywali się ze sobą lepiej - i jak tu nie wierzyć w przeznaczenie ;) :P  

BTW - jednym słowem - za sam fakt, że nasze Dzieci się urodziły , raz do roku NALEŻY IM się świeczka na torcie jak psu buda! nawet jeśli jedynie w gronie rodzeństwa i rodziców i np. zamiast tortu -  z kawałkiem  "oświetlonego" ciastka - warto - bo w tym czasie Ich uśmiech i wdzięczność są najpiękniejsze w całym roku a wspomnienia tych dni macie na całe życie !!!

Album urodzinowy - Od Mai przez Kubę aż do Ali :)))

MAJUSIA


Roczek Majusi


Dwa Latka Mai

Trzy Latka Mai

Cztery Latka Mai

Pięć Lat Mai
6 la Mai  :)

7 lat Mai


















"Przedurodziny" 3, 4 i 6 :)

                                                                           KUBUŚ

Roczek Kubusia

Dwa Latka Kubusia

Trzy Latka Kubusia




Cztery Latka Kuby


5 lat Kubusia

6 lat Kubusia


 7 lat Kubusia













ALUSIA

Roczek Alusi


Dwa Latka Ali




Trzy Latka Alicji


4 latka Alusi


5 lat Alusi


6 lat Alusi















 
            
                     

               
                                                  2017

                                                 
                                   
                                                   2018 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz